2013. május 5., vasárnap

Spárgás quiche



Itt a tavasz a kertben és a konyhában is. Szépen nőnek a mángoldok és a saláták a kialakított ágyásban, úgyhogy eljött az első szüret ideje, még ha csak mellékes szerepet is kapnak a mai ételben.
Napok óta nézegetem a spárgát a zöldségeseknél, de eddig 800Ft-nál olcsóbban nem láttam egy csomagot, ami még húzós, de ma szerencsére kifogtam egy egész frissnek tűnő 600Ft-os darabot így magamhoz is ragadtam és idén először spárga lett vacsorára.



A spárga quiche-be került, aminek a receptjét már leírtam korábban itt. A történet annyiban módosult, hogy a kelkáposzta helyére spárga került. A spárgát felaprítottam kisebb darabokra és külön vettem a csúcsokat. A spárgát nem főztem, csak a baconos, hagymás alaphoz hozzáadtam pár percre pirítani, a csúcsok kivételével, azokat a legvégén adtam hozzá, mikor már levettem a tűzről.
A kertben szedett saláta és spenótlevelek lettek a quiche kísérői.
Remek tavaszi étel.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...